Waarom jobmarketing
Werven in het onderwijs moet anders
Herken je dit? Je basisschool heeft een handvol vacatures. Het is niemands verantwoordelijkheid. Maar de situatie wordt steeds prangender. Dus je had al een oude vacaturetekst op een oude site staan. Na een drukke dag overleg je met de directrice. Er moet iets gebeuren! Dus je gaat naar een vacaturebank, je plaatst daar de vacature en.. er gebeurt niets. Einde.
Meetbaar en transparant
Volgens de laatste marketingtechnieken
Effectief en toekomstbestendig


Of toch geen einde?
Juist daar start Schoolwerk.nl. Het is eigenlijk heel simpel: er zijn extreem veel banen én er is relatief weinig personeel. Wel is er veel latent zoekend personeel. Dit is de groep die nu al een baan heeft, maar door de juiste argumenten zijn over te halen om bij jou te solliciteren.
En dan vraag jij: hoe gaat dat overhalen in z’n werk? Goede vraag, lees snel verder!

Op dit moment is zo’n 75% van de Nederlandse docenten latent op zoek naar een nieuwe baan. Die bezoeken geen vacaturebanken en speuren niet op jouw website naar vacatures.
Wij vinden de doelgroep voor jouw openstaande functies en benaderen die met online campagnes, via precies de juiste kanalen.
Campagnes van Schooolwerk zijn een doorlopend proces van testen, analyseren en optimaliseren. Daardoor verbeteren de prestaties en komen er steeds meer geschikte kandidaten.
