Activeer je bestuursaccount

Ontdek de werkwijze

Omdat we willen uitleggen waarom het werkt

We hebben al uitgelegd waarom we niet geloven in het plaatsen van een vacature op je website. Of het plaatsen van een vacature op een vacaturebank. Of, misschien wat ouderwetser, het promoten in een lokaal krantje.

Wij geloven in Jobmarketing en Employer Branding. Maar wel via een goed plan. Met het juiste onderzoek en de juiste stappen.

  • Meetbaar en transparant
  • Volgens de laatste marketingtechnieken
  • Effectief en toekomstbestendig
Over ons Jobmarketing

Wist je dat maar liefst 59% van de docenten werksfeer de belangrijkste factor vindt bij een nieuwe baan. Wist je ook dat heel veel scholen dit niet benoemen of laten zien bij een nieuwe vacature?

Het begint daarom bij onderzoek: Wat wil jouw doelgroep? Wat heb je als school te bieden?

1Onderzoek naar je doelgroep
2Creëren content
3Campagne ontwikkeling
Nu inschrijven Bekijk alle vacatures

Op dit moment is zo’n 75% van de Nederlandse docenten latent op zoek naar een nieuwe baan. Die bezoeken geen vacaturebanken en speuren niet op jouw website naar vacatures.

Wij vinden de doelgroep voor jouw openstaande functies en benaderen die met online campagnes, via precies de juiste kanalen.

Campagnes van Schooolwerk zijn een doorlopend proces van testen, analyseren en optimaliseren. Daardoor verbeteren de prestaties en komen er steeds meer geschikte kandidaten.

Meer over testen en optimaliseren

Wat maakt Schoolwerk dan anders?

We bouwen aan jullie netwerk, aan jullie kennis. Dus je betaalt geen recruitersfee én je zit niet vast aan abonnementen. Door de campagnes bouw je aan het werkgeversmerk van je eigen school. Je bouwt dus aan jullie eigen merk, en niet aan het netwerk van bijvoorbeeld een recruiter.

Wij voeren géén gesprekken, maar zorgen dat er zoveel mogelijk kwalitatief goede kandidaten direct bij jóu komen solliciteren. En jij bespaart op die enorme fees!

Meest gelezen artikelen

Help, de leerkracht verzuipt!

Meester Hans

Premium

Vroeger was alles anders